نرم افزار و فریمورها

نرم افزار و فریمور تجهیزات TIS

خانه هوشمند لوکس برق

اپلیکیشن یا نرم افزار خانه هوشمند یکی از جذاب ترین برنامه هایی است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد استفاده گسترده از آن در سطح جهان باشیم. البته همین الان در خیلی از کشورها شاهد این هستیم که خانه های هوشمند با استقبال زیادی مواجه شده است.

عملکرد کاری ما در خانه هوشمند لوکس برق به این صورت است که به شما امکان کنترل لوازم و وسایل خانه خود را با استفاده از گوشی یا تبلت خود را میدهد. برخی ‌ها تصور می‌کنند منظور از خانه هوشمند، استفاده کردن از ربات ها است! البته می توان این تعریف را هم برای خانه هوشمند در نظر گرفت اما منظور از یک خانه هوشمند در حال حاضر آن است که شما بتوانید ابزارها و وسایل خانه خود را با استفاده از اینترنت گوشی یا تبلت، مدیریت کنید.

شاید تا چند سال پیش چنین ایده ای، رویایی محسوب می ‌شد. اما امروزه با استفاده از بستر اینترنت، شما به راحتی می توانید تمام وسایل و لوازم خانگی خود را با استفاده از تجهیزات هوشمند، از راه دور مدیریت کنید. در یک خانه هوشمند وسایل خانه از طریق اینترنت یا حتی از طریق تلفن و پیامک، قابلیت ارتباط و کنترل دارند.

نرم افزار و فریمور تجهیزات TIS

تمامی محصولات هوشمند TIS قابلیت هم‌گام‌سازی با دستیار صوتی Alexa دارند. کافی‌ست به صورت شفاهی به قطعه موردنظر فرمان دهید تا هر آنچه می‌خواهید بلافاصله انجام شود.

برای کنترل روشنایی خانه، سیستم تهویه، پرده، سیستم امنیتی، تلویزیون، و سیستم صوتی و تصویری نیازی به لمس گزینه‌ها نیست؛ آنچه می‌خواهید را به زبان بیاورید و بقیه‌ کار را به سیستم هوشمند TIS بسپارید.

برای شروع به وبسایت TIS به نشانی http://alexaconfiguration.tissmarthome.com مراجعه و ثبت‌نام کنید.

سپس در قسمت «تنظیمات» آدرس Subnet ID، ID قطعه، و شماره کانال (Channel number) را با توجه به روشنایی، سیستم تهویه، سیستم امنیتی و صوتی/تصویری، DVD، نورهای رنگی و سناریوهای دلخواه تعریف کنید. پس از آن می‌توانید با درخواست شفاهی از الکسا، کد ثبت‌نام خود را دریافت کنید. در ادامه باید این کد را در قسمت آخر صفحه تنظیمات وارد و ثبت نمایید.

دانلود نرم افزار و فریمور تجهیزات TIS

نرم افزار آپگرید تجهیزات TIS

فریمور 10

فریمور 10F

فریمور Ipport

فریمور Relay 6CH

فریمور Luna

فریمور Mars WiFi 3

فریمور Mars

فریمور Others

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *